vineri, 5 iunie 2015

ILINCA MARIA BACILA!!!

O tanara de invidiat ce isi doreste sa faca muzica,actorie,frumoasa,sensibila,vorba lui Mihai Traistariu "Un copil fenomen ... la varsta ei, cu niste inflexiuni in voce iesite din comun. I-am dat Premiul " Mihai Traistariu " si ... am stiut ca va face o cariera grozava ! Sustin talentul si vocile MARI !",nimeni alta decat alintata Ilincuta:ILINCA MARIA BACILA!
https://www.youtube.com/watch?v=00RUZayFEVI
Bacila Ilinca-Maria – interpreta de muzica usoara si traditional tiroleza din Cluj-Napoca este castigatoarea trofeului Mamaia Copiilor la sectiunea interpretare in 2013 si numeroase alte premii si trofee la festivaluri din tara, participanta in galele live X FACTOR 2013 in semifinalele Romanii au talent ,finala Da-te mare,Vocea Romaniei,turneu de două luni în care a cântat alături de Filarmonica Moldova Iași, alături de Valentin Uzun, Orchestra Tharmis si Aliona Moon și a cutreierat țara în lung și-n lat, alături de Loredana și Agurida,etc... : “Nu vreau sa ajung o vedeta, vreau sa ajung o artista. Mereu mi-am dorit sa fiu cantareata si actrita. Ador muzica si teatrul, precum si limbile straine si turismul. Cel mai mare vis al meu este sa ajung sa joc in filme si seriale si sa cant pe cele mai mari scene din lume. Traiesc din tot ceea ce inseamna arta, este o parte din mine.“
Official page Ilinca Maria Bacila:
https://www.facebook.com/pages/Ilinca-Maria-Băcilă/376821849142030

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu