duminică, 17 mai 2015

MIHAELA DOBROIU!!!


O voce deosebita din ZONA Gorjului ce ne incanta inimile pana in adancurile noastre si ce stapaneste si alte talente ascunse,o fiinta calda ce iubeste tot ceea a ce e mai frumos,nimeni alta decat :MIHAELA DOBROIU!!!
"Ma numesc DOBROIU MIHAELA ANDREEA am 9 ANI sunt eleva in clasa a 4 -a C la Liceul Tehnologic Turceni am inceput sa cant de la varsta de 4 ani in spectacole locale la "TIP TOP MINI-TOP" iar la 6 ani am participat la primul concurs "SI NOI AVEM TALENT" organizat de liceul unde invat..Fac parte din Ansamblul "Brauletul" de la 5 ani .Ansamblul care a castigat numeroase premii si trofee.La 4 ani am castigat doua premii pentru cea mai buna dansatoare in Turceni si Targul Carbunesti .Imi place sa incerc lucruri, imi place sa fac poze,sa arat bine,Sunt premianta la scoala numai de locul 1,iubesc MUZICA ,iubesc CANTECUL .Am participat la cateva concursuri unde am luat cateva premii:Festivalul Copiilor "MARIA Lataretu" unde am luat diploma de onoare,festivalul "Domnica Trop" unde am luat tot diploma de onoare ,festivalul "Muguras de Primavara" in Rovinari 2012 muzica populara  unde am luat locul 3 ,festivalul Lira 2013 unde am luat mentiune ,"Sibiu Capitala Muzicala" 2013 premiul special festivalul Concurs de" Colinde Bozovici" 2012 premiul special al juriului pentru impresia artistica, festivalul Sibiu "Capitala Muzicala" 2014 sectiunea muzica populara mentiune si sectiunea muzica usoara premiul special si inca un premiul special al Asociatiei "Positive Life"pentru interpretarea a mai multe stiluri muzicale.Concursul "Si noi avem talent" 2014 premiul 2 ,festivalul concurs de muzica populara pentru copii si tineret "Pe Dunghita Jiului" unde am luat premiul 3 si am participat la festivalul international "Vreau sa cant" 2014" .
Pagina oficiala: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu