duminică, 17 mai 2015

BIANCA VLAD!!!

Banner Image va invita sa cunoasteti un talent deosebit din judetul Prahova comuna Teisani,o scumpete de fetita,dulce,calda,emotiva ce ii PLACE sa danseze inca de mica,ne incanta inimile cu drag si patos:BIANCA  VLAD!!!

"Sunt din clasa a-5-a la Colegiul National Nicolae Iorga din Valenii de Munte la o clasa cu profil de matematica.
La 3 ani am inceput canto popular la clubul Copiilor Valenii de Munte dupa care intre 8 si 10 ani am fost la Palatul Copiilor Ploiesti.
La 5 ani eram deja solista.
Participari si premii obtinute:
-Campina ,5ani,6,7,8,9,10,ani  locul 1 la folclor si la 10 ani locul 1 la muzica usoara ,,Suflet de copil''
-Barlad ,,Comoara Moldovei" 8 ani si 9 ani locul 3
-Bucuresti ,,Cupa Primaverii"' 9 ani locul 1
-,,Traditii si obiceiuri"'in Prahova 8,9,10 ani premii de excelenta
-Zarnesti-,,Ecoul Pietrei Craiului'' 8 ani-mentiune.10 ani-locul 3,11ani-locul 1 iar la 10 ani-mentiune la usoara
-Prahova,Maneciu ,,Flori de munte''  10 ANI -excelenta
-Ploiesti ,,Steluta Muzicala'' 9 ani locul 1
-Ploiesti ,,Trandafir de pe razoare''10 ani-locul 1
-Federatia Star MUSIC Romania 11 ani -  locul 1 muzica usoara 
Trofeul Festivalului la folclor(doine)  Miss Festival 
Aparitii tv:
-la 6 ani FAVORIT Tv ,,Seara favorita''
-7 ani  Etno  ,, M-am nascut cu stea in frunte'' 
-11 ani,, superstar Valea Prahovei,,m-am calificat in finala cu media 10.
-10 ani la Alpha Tv
-11 ani Nasul Tv
Am colaborat de multe ori cu Fundatia "Buna Vestire" din Ploiesti.
Am cantat de multe ori si pt CASA de copii ,,Sf Maria''din Valenii de Munte",etc...
Pagina oficiala Bianca Vlad:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu